A játékok apropója az, hogy az emlősállatoknak négy lába van, tehát az egymás után sorakoztatott állatfigurák, állatképek lábszáma pont kiadja a négyes szorzótáblát. Hasonlóképp, fiúk számára lelkesítő lehet az autók kerekinek száma
Kerge marhák: Könnyebb fokozatban egyszerűen sorba kell rendezni az állatpárokat, nehezebb fokozatban párosító játék
Nyuszivágta: Párosítóként is játszható nagyon türelmes ollóhasználóknak, vagy azonos színnel is színezhetőek a "nagy" és "kis" nyulak.
Házak és lakóik, szintén párosító játék a színes rudak fantasztikus árnyalataiban.

Egészen konkrét szamárlétra, a vizuális észlelést is fejleszti, a memorizálást segíti a szorzat egyeseinek azonossága. Színes ceruzával lehet előcsalogatni a szorzásokat.

1. | 2. | 3. | 4. | 5. | 6. | 7. | 8. | |
Szám: | ||||||||
Betű: |
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése