2017. november 25., szombat

Kaméleonos társas házilag

Tök jó reklámja van, nyúztak érte a fiúk rendesen. Viszont ez olyasmi, ami tényleg fillérekből megvan otthon. Kell egy kartonlap, két anyósnyelves bulisíp (papírboltból vagy drogériából), kétszer kilenc kis ízeltlábúfotó és csók. Fél óra alatt kész.


Sok mindenre jó: légzéstechnika, szem-kéz koordináció, szókincs, fogalmi gondolkodás, móka és tarolás egyben. Lehet egyedül és párban, békésen vagy párbajban játszani, ízlés szerint. Leginkább a nagyovis-kisiskolás korosztály élvezi szerintem.


Kell egy 24*34 centis kartonlap, ebből kijön 9 db 8*11 centis kártya. A kártyalapok alján szükség van másfél centi helyre, támasztólábnak. 


A támasztófelülethez a lap alján bejelölünk egy 1,5 cm széles sávot, majd beosztjuk 2-4-2 cm-enként és bevágjuk. Majd a képen látható módon két oldalra hajtjuk a füleket.


Már így is megáll, lehet döntögetni.


Kerestem hozzá a neten 9 db vicces rovarfotót, kétszer kinyomtattam és szétvágtam, páronként a kész kártyák mindkét felére felragasztottam. 


Felállogatjuk sorban vagy oszlopban és mehet a tarolás. Jókedv garantálva. Ha meguntuk, az egész cucc elfér egy kiszuperált kajadobozban, utazó gyógypedagógusok örömére. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A legtöbb nyolcadikas használja a tanuláshoz a chatbotokat, de a hallucinálásról mit sem tud

  Sok helyen olvasni, hogy a tanulás és a tanítás a chatbotok megjelenésével már soha többé nem lesz olyan, mint azelőtt. Ahogy tapasztalom,...