2023. szeptember 10., vasárnap

Autópályás játék házilag, fillérekből

 A legkisebb fiam nagyon szeret várososat játszani fa vonatsínekkel, utat ábrázoló padlókirakókkal és kisautókkal. Mindig fejlesztené a készletét, és általában tánclépésben közlekedünk a nappaliban a daruplatformok, rendezőpályaudvarok, áruházi parkolók között. Most lett elsős és  szemlátomát kétszer annyira szüksége van a napi levezető játékra a kedvenceivel, mint eddig. 

Sajnos, az infáció azért rendesen megtépázta a családi büdzsét, de azért szerettem voln vlamivel meglepni a legkisebbemet. Dobozkartonkból készítettem jó sok autópálya-elemet, amit fekete akril hobbifestékkel kifestettünk, mjd a  felezővonalakat fehérrel behúztuk. 

A pályaeemek szélessége 9 cm, hogy kényemesen elférjenek rajta a kisautók. Az íves darabokat 4,5 és 13 cm sugarú körzőnyílással rajzolt koncentrikus körökkel készítettem. Fázisfotókon lehet követni az elkészítés lépéseit. 







Két és fél óra munkával hoztam össze egy 23 darabos szettet, ami kellemes kreatívkodással telt. Fél tubus akrilfestéket használtam el hozzá és megszbadultam 3-4 itt-ott heverő kartondoboztól. Most már épülhet a várost ekerülő autópálya. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A legtöbb nyolcadikas használja a tanuláshoz a chatbotokat, de a hallucinálásról mit sem tud

  Sok helyen olvasni, hogy a tanulás és a tanítás a chatbotok megjelenésével már soha többé nem lesz olyan, mint azelőtt. Ahogy tapasztalom,...